Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Askungen

Kategori: Det dagliga livet

Efter ännu en intensiv arbetsdag så var vi idag gäng som smet iväg lite tidigare för att kasta oss på tåget till Göteborg för att vara lite kulturella och gå på opera. 


Vi hade platser på andra raden, så det gjorde ingenting att jag hade glömt mina glasögon 👌😊

Det var Askungen som stod på scenen, och det var en lite annorlunda och mer humoristisk version än vi är vana vid.

Den falska prinsen. Till vä i bilden ses den riktiga prinsen utklädd till tjänare, och till hö syns Askungen.


Det var verkligen en trevlig och rolig kväll; precis vad vi behövde i vårt datasystemsbyte! Jag har aldrig tidigare varit på opera, och det är väl inte precis min vanliga musiksmak, men jag måste säga att jag blev positivt överraskad och går gärna på opera igen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: