Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

"Fitcamp 2" i Falköping fortsätter att växa, vilket vi coacher tycker är fantastisk roligt! Det bästa är ju att ha två jämnstora grupper, och det känns som att vi är på god väg! 👍😄 

Vi har just nu drygt 90 deltagare igång, fördelade på två grupper, och är så glada över att kunna erbjuda gratis träning fyra kvällar (och 6 träningspass) i veckan! 

Själv kan jag lååååångsamt göra lite mer för varje träningspass, längtar tills jag också kan köra för fullt igen, men låter läkningsprocessen ha sin gång - Det är ju trots allt fortfarande nästan 5 veckor innan muskler och mjuka vävnader har läkt! 

Noterar att jag ju faktiskt ser ganska slank ut på bilden ovan, vilket är långt ifrån vad jag känner mig just nu! Önskemålet är -15 kg till strandsäsongen, det vill säga början av juli! - Nu kööööör vi !!! 👍😄💪💪

Kommentarer


Kommentera inlägget här: