Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb, vila, studier och familjemys

Kategori: Det dagliga livet

Dagen började med en halvdags jobb, där en av mina nya kollegor kom och frågade hur jag trivs, innan hon konstaterade att "du är alltid så glad, man blir glad bara av att se dig!" - Det är vad jag kallar rolig feedback!!!  👍 😄 

När jag kommit hem så hämtade broder Daniel min bil, för att tillsammans med en kompis laga de fel som blev påpekade vid besiktningen. 

Under tiden vilade jag en stund, och tog sedan hans bil hem till mor och far, där det först blev lite kaffe och bästisbus,  innan jag hjälpte mamma med hennes examensarbete i utbildningen hon läser. Själv fick jag igår veta att jag blev godkänd på kursen Förskrivning av inkontinenshjälpmedel,  så nu kan jag lägga den bakom mig och koncentrera mig helt på nästa kurs 😊📚📓


Kommentarer


Kommentera inlägget här: