Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

KBK Hälsocamp dag 2, del 2

Kategori: Hobbyfotograf


Jodå, det blev en liten promenad efter lunchen idag med. 😃✌️

Vackra Ekolsunds slott!

Backen framför slottet där Biggest loserdeltagarna brukar springa är betydligt brantare än den ser ut på TV!

Vila, rekreation och umgänge! 👌

Dags för föreläsning!

Martin Brunnberg höll en väldigt intressant kostföreläsning!



Därefter var det passande nog dags för mellanmål! 👍😃 Sällan har jag sett det ätas så mycket kvarg, bär och nötter som här på slottet!

Innan nästa träningspass var det en liten paus igen, där jag tyvärr kände att jag var tvungen att lägga mig och avlasta ryggen en stund; de intensiva dagarna börjar sätta sina spår..:/ 
Men jag kör - ända in i kaklet - Något annat alternativ finns inte, jag ska ju ändå stelopereras! 😂😂

Cirkelträning/HIIT varvat med bungypump, med grymma Slejman och Jessica; superkul och superjobbigt! 👌😅😅 Jag tyckte att det var kul att få prova på bungypump, tekniken är ganska annorlunda mot vanlig stavgång, men efter ett tag började det arta sig!






Mycket mat blir det, och våra coacher är stränga med att vi ska äta våra portioner, med tanke på att vi tränar så intensivt.


På kvällen hade vi fri tillgång till gymmet, och våra PT:s Jill Sköldinger och Johan Fredström, vilket vi givetvis utnyttjade till max.

Jag provade på roddmaskinen, och valde att köra ett av dess förinställda program där motståndet successivt ökades. Det var faktiskt riktigt roligt, och kändes rejält i större delen av kroppen efter 45 minuter!

Därefter tränade jag boxning med PT Johan och två andra deltagare. Superkul och nyttigt att repetera och nöta teknik!

Johan visade också några mer eller mindre livsfarliga övningar i TRX...

Jessica är en av våra allra starkaste och tuffaste deltagare! 👍💪💪👊

Kvällsduschen var lika skön och välbehövlig som igår! 
Tack och god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: