Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Onsdag = ytterligare ett fantastiskt träningspass med 24fitcamp!


Pass 5/24 #24passpå24dagar 👍😅💪💪👊

Fick inte mindre än TVÅ positiva överraskningar ikväll:
1. Jag har läst att bästa sättet att lära sig att göra armhävningar på tå är att träna på tå. Klarar en då inte vanliga så är det bättre att höja under händerna än att enbart göra på knä. Sagt och gjort: jag bestämde mig för att testa att göra armhävningar på tå, mot en av de låga bänkar som finns i nästan alla gymnastiksalar (ca 40 cm höga). Beredd på att inte klara en enda då heller - men jag klarade faktiskt av 10 st armhävningar på tå, mot bänken!!! 😅💪💪👊 Plötsligt känns det inte heeeelt omöjligt att faktiskt lära mig att göra "riktiga" armhävningar på tå! ✌️😄

2. Plötsligt, mitt under tåhävningarna, såg jag att mina armar faktiskt börjar få både axelkonturer och armmuskler - fortfarande varsamt inbäddade under ett extra skyddande lager, men ändå - Det lagret ska snart bort!!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: