Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Promenad och examensarbete

Kategori: Träning

Har haft ovanligt ont i ryggen idag, så förmiddagen var ganska stillsam, men sedan bestämde jag mig för att åka in till staden och göra lite ärenden och ta en promenad.


Tog en annan runda på Mösseberg än den vanliga; börjar känna mig lite trött på den nu. Den här visade sig dock vara 2 km kortare, och det var ganska skönt idag när ryggen gjorde sig extra påmind, men nästa gång får jag nog ta den längre (har dock förslag på alternativt slut på den)!



Utsikten över staden är fantastisk från den här stigen!





Ikväll har jag roat mig med att skriva på examensarbetet; det börjar arta sig, men imorgon är det hög tid att fördjupa sig i statistikprogrammet SPSS och resultatet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: