Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lugn men produktiv dag

Kategori:

Dagen har varit lugn men ändå ganska produktiv.

Har haft kontakt med "min" säljare på Telenor angående mitt nya abonnemang; "på köpet" fick jag en iPhone 4, men eftersom jag trivs med min nuvarande telefon så vill jag ha samma nummer till dem, så att jag kan alternera.

Ikväll har jag börjat sortera och prismärka saker jag ska ha med mig till loppmarknaden den 26/5.

Dessutom har jag planterat om en blomma, och kommit en bit på väg med balkongstädningen. -Vaddå? Kan inte vara så mycket att städa på en balkong? Du skulle bara veta... I år ska den dock bli den där härliga oasen, där jag kopplar av, läser och njuter av solen!

Återstår tvätt, filmtittande (the social Network) och lite läsande, innan bädden väntar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: