Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Det rullar på...

Kategori: Det dagliga livet

Allt och inget händer just nu, men ingenting jag kan eller vill berätta om.
Fästmannen har varit hemma i en vecka, men igår kväll skjutsade jag honom till Karlstad igen; han har en del att fixa med inför sommarjobbet, och behöver titta till sin lägenhet.

Ett intensivt Continuum-maraton pågår. Är du det minsta intresserad av Science fiction och har missat den grymma serien så har du något att göra framöver!

Börjar så smått att ta tag i min livsstil och hälsa; ska ägna tiden fram tills jag får komma till Göteborg för bedömning åt att komma i så optimalt hälsotillstånd som möjligt!

Ja, det är väl i stora drag hur mitt liv ser ut just nu; det går sin gilla gång, dag för dag...

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: