Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Intensiv kväll

Kategori: Hälsa

Äntligen hemma efter en minst sagt intensiv (men rolig) kväll på jobbet! Tur att man har så underbara arbetskamrater, så att vi kan hjälpas åt i vått och torrt..:) 

Just nu känns det ändå extra skönt att jag har bytt bort morgondagen, och istället ska jobba på lördag. Min kollega behövde vara ledig på lördag, och jag hade läkarbesök imorgon, så det passade oss båda perfekt. Nu har mitt läkarbesök tyvärr blivit uppskjutet (läkaren är sjuk), men det är ändå gött att vara ledig imorgon..;P
Har dessutom riktigt ont i ryggen och domningar i benen efter kvällens arbetspass, så jag tror att min rygg är i stort behov av vila imorgon...

Förresten har jag fått tid redan i nästa vecka för undersökning min rygg med magnetkameran; verkligen superbra, man har ju hört så mycket om de långa väntetiderna, men jag kan inte klaga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: