Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Migrän och tandläkaren...

Kategori: Det dagliga livet

Vaknade ett antalg gånger inatt på grund av att jag hade migränen from Hell, men halvsovande och trött som jag var så gick jag inte upp och tog migränmedicin, utan tänkte "Det går nog över, bara jag kan somna om...", vilket det inte gjorde..:/ Nåväl, till sist bestämde jag mig dock för att lämna sängvärmen, och gå och ta den förbaskade migränmedicinen, och den lindrade det värsta.



Som om detta inte vore nog så var det dags att gå till Tandläkaren, ett helt år sedan förra gången, så jag var en aning nervös..:/
Jag hade i alla fall tur; inga hål, och jag fick höra att jag ska fortsätta att sköta mina tänder på detta fina sätt! -Skönt att höra!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: