Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dagens pyssel - Pimpade hörlurar

Kategori: Tidsfördriv

Blogg.se:s startsida fanns idag denna underbara bild:
 
 
- Vem kan då motstå att gå in på bloggen ifråga för att kolla hur man gör för att pimpa sina hörlurar, så att de blir så fina??
 
Det verkar vara väldigt enkelt:
1. gå och köp pärlor i färger du gillar, och som passar din personlighet.
 
 
2. Klipp upp pärlorna.
 
 
3. Trä pärlorna över sladden till hörlurarna.
- Klart! :)
 
 
Om man är flera i hushållet så kan man även märka upp laddarna med olika färger, så att man vet vilken laddar som är vems.
 
 
Jag tycker att det blev riktigt fint med pärlor på hörlurssladdarna, och som en extra bonus så minimerar det dessutom trassliga sladdar, så det är hög sannolikhet att jag en regnig dag sätter mig och pimpar min sladd :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: