Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Underbara arbetskamrater och vänner!

Kategori: Aktuellt

Jag konstaterar (återigen) att jag har världens bästa arbetskamrater och vänner, som gör allt de kan för att hjälpa mig att hjälpa kvinnorna och barnen på Skaraborgs kvinnohus!

De har gått igenom sina egna gömmor där hemma, frågat sina egna vänner och bekanta om de i sin tur har något de kan avvara, och (här kommer det jag är mest imponerad över) satt upp lappar i trapphusen där hemma, så att deras grannar också har gått igenom sina tillhörigheter!

På så sätt har jag kunnat samla ihop en hel massa jättebra saker, som jag ska lämna till Nanny i nästa vecka, för vidare transport till kvinnohuset!





Tusen tack till er alla, ni är guld värda!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: