Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Under över alla under

Kategori: Hälsa

Idag har det faktiskt vid några tillfällen kommit en form av ljud ur min strupe! Däremellan har jag varit tystare än någonsin tidigare, som någon form av kompensation, men ändå- jag har i alla fall kunnat få fram någon sorts ljud som inte har varit helt tysta viskningar!

Det negativa (om vi nu ska ignorera det faktum att jag emellanåt faktiskt nästan inte har kunnat prata/viska alls) är att hostan faktiskt verkar bli värre för var dag igen, efter att jag slutade med antibiotikan...
Jaja, jag tog ju nya prover på vårdcentralen igår, just för att hålla koll på att de inte går åt fel håll efter att antibiotikakuren är avslutad- det blir spännande att höra hur de såg ut.


Ett sådant här ramaskri lär nog dröja innan jag får fram..;)
Jag tycker i alla fall att bilden är oerhört vacker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: