Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Julfirande i Falekvarna

Kategori: Det dagliga livet

I eftermiddag har vi varit i Falekvarna och firat jul med mor & far, mina bröder, farmor och min farbror Göran samt R som jag är kontaktperson till.

Broder Daniel skulle tyvärr jobba eftermiddag, så vi började med julklappsutdelningen :)
I vår familj har vi alla barnasinnet kvar, och julklapparna är viktiga både att ge och att få. Alla hade lagt ner mycket tankeverksamhet på julklapparna, och det var jätteroligt att alla klappar blev väl emottagna; det är ju inte alltid så lätt att komma på vad man ska ge bort till alla...



R hade inte fått veta att jag skulle komma förrän strax innan, och han hade nog inte riktigt förstått att vi skulle ha det riktiga julfirandet idag, så han blev verkligen glatt överraskad! Han älskar verkligen allt som hör julen till, och han gillar att umgås med mig och min familj, så det var en jättemysig eftermiddag med honom också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: