Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tidiga utvärdering av läsglasögonen

Kategori: Kroppen

Jag vet att det egentligen är alldeles för tidigt att säga något redan, men jag tycker redan med de här lånade läsglasögonen att jag har markant mindre huvudvärk än vanligt :) De känns behagliga att läsa med, känns som om jag inte behöver anstränga ögonen lika mycket, även om jag tycker att texten ser ungefär likadan ut (när den inte är suddig för att jag har glömt att man bör putsa glasögon då och då...).

Håller tummarna för att det här håller i sig, och kanske till och med blir ännu bättre när jag får de riktiga glasögonen!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vad skönt att det hjälpte. Jag vill ha nya glasögon. tror jag ska gå till optiken och se om min syn har ändrats. Vill ha sådana där större svarta glasögon (om man passar i det), tycker det är hur snyggt som helst

    2009-10-06 | 11:16:04
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se/
  • Maritha säger:

    Håller med, jag ser riktigt fram emot att välja glasögon! Converse har några riktigt snygga.

    2009-10-06 | 12:01:39
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: