Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fibromyalgi och ME/CFS

Kategori: Det dagliga livet

Med kylan och mörkret som har intagit Sverige de senaste veckor har också följt två oinbjudna och i högsta grad ovälkomna gäster; Fibromyalgin och ME/CFS.

Har den senaste veckan gått i en ständigt dimma, sovit ca 14-16h/dygn och haft ständig värk i hela kroppen :(
Hade hoppats och trott av hela mitt hjärta att jag skulle slippa ett nytt skov så snart; det är ju ändå bara tre månader som jag har mått relativt bra!

Håller alla tummar och tår jag har för att det bara är en tillfällig svacka- idag känner jag mig faktiskt lite bättre (ta i trä)...

Kommentarer

  • Malin Karlsson säger:

    Stackars dig! Det låter riktigt fruktansvärt att behöva må så. Hoppas att det blir bättre snart! /Kram

    2009-10-19 | 11:34:01
  • Maritha säger:

    Ja, det är tufft ibland, men man får ta en dag i taget... Tack så mycket!

    Kram!

    2009-10-21 | 23:15:19
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: