Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Melodifestivalen...

Kategori: Musik

Även jag måste ju kommentera detta spektakel...

The Nicole: 1: vad 17 är det för namn egentligen??? 
2: Jag hatar att ha fördomar, men jag gillar inte de där typiska ryskorna, som bara ser sig själv som några kuttersmycken, och allt de kämpar för är att se så sexiga ut som möjligt; nej fram för tjejer som kämpar för något på riktigt!
3: Det stod efter uppträdandet att "Nicole nära kollaps på scen!". Vad hade då hänt? Jo, hon fick fejksnö i munnen!!! Kollaps, my ass! Skaffa något bättre att kollapsa av!

Lasse Lind: Trevlig poplåt, men vad var det med "dansen"? Kunde du inte ha lagt några ören på en koreograf?

Andra generationen: Texten var faktiskt OK, men jag gillar inte alls de där östliga tongångarna.

Sanna Nielsen: Sluta upp med de där dansbandslåtarna du brukar hålla på med och satsa på pop! Kvällens bästa låt!

Andreas Johnson och Carola: Andreas gjorde så gott han kunde, men jag vet inte om Carola var övertänd eller vad felet var med henne; hon sabbade i alla fall låten med sitt skrikande. Jag måste dock säga att hon hade en snygg klänning, i alla fall.

De som jag inte har kommenterat har jag glömt, och det är väl för att de helt enkelt var för slätstrukna...

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Ska ni till David på lördag? Undrar om man får titta på delspektaklet nr 3 då =)? Med tanke på Davdis motvilja till allt svenssonaktigt så tvivlar jag.

    2008-02-20 | 13:29:17
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se
  • Maritha säger:

    Ja, vi ska till David. Givetvis så måsye vi kolla på festivalen! Det hör till på lördagkvällarna! Killarna kan ju spela poker i köket, så kan vi "råka" sätta på tvn...

    2008-02-20 | 13:56:13
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se
  • Jennie säger:

    haha, ja det låter som en bra idé =)

    2008-02-20 | 20:08:44
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här: