Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kalas med familjen

Kategori: Det dagliga livet

Gårdagens kväll tillbringades hos mamma och pappa, tillsammans med bröderna, farmor och farfar samt farbror Göran. Mamma hade på begäran lagat sin goda kasslergryta, och jag fick ett par inlines!

Längtar nu ännu mer till våren, när jag kan åka på mina egna, lagom stora inlines, istället för de lånade, som är 3-4 storlekar för stora... Det blir nog en viss skillnad... 

Expediten i sportaffären tyckte att mamma var lite underlig som köpte inlines när det var full snöstorm utanför, men han hade i alla fall några par hemma, som tur var!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Det är så skoj med inlines. Borde köpa nya jag med för mina börjar bli lite slitna. Har inte direkt vårdat dem väl om man säger så :/. Har ju stavar nu med så man kan åka inlines med stavar. SEr jätteroligt ut. Frågan är bara var man ska åka. Finns ju inga inlinesbanor här som i los angeles direkt =)

    2008-02-04 | 12:12:18
    Bloggadress: http://khalypso.blogg.se

Kommentera inlägget här: