Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite

Kategori: Det dagliga livet

I söndags var jag värdinna för en Party Lite- visning. Eftersom alla hade varit på ljusparty förut så valde jag och konsulenten Caroline att ha en SPA- visning. Det var jättemysigt och väldigt uppskattat. Vi fick en skön och välgörande manikur, medan Caroline berättade om de olika produkterna. SPA- serien börjar växa sig riktigt stor nu; man kan inte alls kalla Party Lite för ett "ljusföretag" längre!

Kroppsvård
Många av crèmerna har samma doft som några av de mest populära ljusen.

Det var fina erbjudanden om man bestämde sig för att ha en visning redan i januari igen, så det kunde jag bara inte låta bli att nappa på!

Kommentarer

  • Hanna-Spara säger:

    Å visst är det mysigt med SPA visning. Visste inte att party lite hade så mycket spa produkter. Själv har jag haft spaklasser med Mary Kay. Det brukar också vara mysigt!

    2008-12-09 | 14:43:39
  • Maritha säger:

    Det är faktiskt jättemysigt, speciellt så här på vintern!

    2008-12-09 | 22:48:44
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: