Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tjejsnack v. 26

Kategori: Tidsfördriv

Glädje
  • Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.] Självklart bröllopet mellan svärmor och hennes man!
  • Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
    Jag försöker överhuvud taget att se, och glädjas åt de små sakerna i livet, och kan glädja mig åt att jordgubbarna är så fina att se på (förutom att de är gudomligt goda).
  • Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
    Tror att det var när jag talade om för Andreas' morfar att jag ser honom som min morfar också..:)
    Får jag välja två så kommer det andra att bli när jag ger DVD'n med filmen från bröllopet till svärmor och hennes man.
  • Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
    Då måste det vara min älskade fästman :)
    Annars får jag väl säga så basala saker som jobb och utbildning.
  • Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
    Festen hos Henrik på lördag :)
    Har ju tyvärr ingen semesterresa att se fram emot i år, då jag i ett girigt ögonblick bestämde att jag ska jobba extra för ett bemanningsföretag större delen av min semester. Men det blir ju roligt när jag får lönen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: