Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

[Bubble]

Kategori: Deckare

Författare: Anders De la Motte.
ISBN: 9789186795849.
Uppläsare: Mattias Linderoth. 

Bubble är den tredje boken i Anders De la Mottes serie om Henrik HP Pettersson och hans inblandning i "spelet"/"planen"/whatever you will call it (kärt barn har många namn. Frortfarande tycker jag att De la Mottes stil och språk är helt unika; modernt och tilltalande, utan att bli hafsigt och slarvigt.

Storyn är oerhört faschinerande och uppslukande, och löper på ett fullt trovärdigt sätt genom alla tre böckerna. Varning dock till dig som är lättskrämd, och har en tendens att bli paranoid..;)

Bubble (ljudbok)


Jag själv, som hela livet haft paranoida tankar om videoövervakning på offentliga toaletter och dylikt kan bara tacka De la Motte för att ha gett mig vatten på min kvarn!
 
Just because you're paranoid, it doesn't mean they aren't after you...

Kommentarer

  • [Anna] säger:

    ÅH den här MÅSTE jag läsa, har läst Geim och har Buzz, ska läsa Buzz när jag har Bubble är tanken :)

    Svar: Kan verkligen rekommendera dem; Buzz och Bubble fortsätter i exakt samma hysteriska tempo och underbara ton som Geim! Lycka till!
    Bokälskaren

    2013-02-19 | 20:05:41
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: