Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

I've been booked!

Kategori: Allt och inget

Jag är med i ett nätverk som kallas Booked. Där får man chansen att smygläsa förlagens nyheter först av alla, mot den enkla motprestationen att man minst två gånger skriver om den bok man läst; det kan vara på Facebook, Twitter eller via en blogg - Det måste alltså inte vara några långa inlägg, och man måste inte ha någon blogg för att kunna vara med (även om jag inbillar mig att det är roligare då; analyserna blir ju en aning djupare om man kan brodera ut texten lite).

Jag har fått intrycket att det är ganska många som är med, och att alla är snabba med sin anmälan, för jag har aldrig fått vara med förut, även om jag tycker att jag oftast är hyfsat snabb med att anmäla mig. Nu har jag dock lyckats; jag ska få provläsa ett nummer av tidningen Skriva. Skriva är en tidning för alla som på olika vis vill utveckla sitt skrivande, såväl bloggande som mer "seriösa" texter. Ser på deras hemsida att de bland annat tipsar om hur man får fler besökare till sin blogg..;)



Fru BookedOOKED!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: