Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dag fyra postoperativt - Överansträngning

Kategori: Eftertanke

Eftermiddagen blev tyvärr betydligt sämre än förmiddagen. Eftersom jag kände mig så bra i förmiddags så gick jag nog lite för mycket, och överansträngde mig. Eftermiddagen har därför spenderats i sängen, kallsvettig av smärta. Första omgången medicin hjälpte inte, men efter att jag fick en dos till så lättade det äntligen.


Detta kommer väl att vara ett problem under en lång tid framöver; att finna en lagom balans mellan vila och den aktivitet som kroppen orkar med och klarar av i nuläget.

Förundras för övrigt över hur smalt mitt ansikte ser ut på bilderna ovan... 👍😊

Ungefär så här känner jag mig just nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: