Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Ärenden, promenad och kattjakt

Kategori: Träning

Passade på att beta av några ärenden i staden idag, bland annat att göra efterkontrollen på bilen och köpa några trädgårdsredskap.

Sådär, nu är gamla Bettan, AKA Armageddon godkänd i ett år till framöver! :)

Därefter passade jag så klart även på att ta en promenad på Mösseberg, för omväxlingens skull!



Jag mötte ett rådjur i spåret, vi stod länge och såg på varandra innan hen fortsatte sin vandring. Tyvärr så är inte min mobilkamera så bra på att zooma..:/

Naturen börjar verkligen slå ut alltmer nu! :)

Sov du lilla videung...




Vackra, rogivande skog...




När jag kom hem mötte jag hyresvärden, som berättade att han sett Teal'c, både precis nu och härom dagen. Det var skönt att höra, och veta att han fortfarande håller till här hemma. Hoppas innerligt att han snart bestämmer sig för att komma hem igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: