Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hur ansvarslös får man vara??

Kategori: Aktuellt



Trodde knappt att det var sant när jag läste detta härom dagen, eller- Egentligen hoppades jag väl att det inte skulle vara sant. Tyvärr är det sant. En kvinna med sina tre barn fördes till sjukhus efter att ha kört in i en tankbil, på grund av att kvinnan missade när hastigheten sjönk och tankbilen saktade in- På grund av att hon satt och ammade medan hon körde! Dessutom åkte även hennes andra två barn med i bilen, och skadades även de i olyckan.

Jag blir väldigt ledsen och illa berörd av denna händelse, jag hoppas verkligen att socialtjänsten gör en noggrann undersökning av hur lämplig hon egentligen är att ta hand om sina barn! Dessutom bör hon väl fråntas sitt körtkort efter denna incident?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: