Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Massage!

Kategori: Kroppen

Har nyligen kommit hem efter att ha fått massage!

Var lite nervös innan, eftersom jag har väldigt mycket problem med min rygg, och speciellt ländryggen är extremt känslig; vissa punkter tål inte den lättaste beröring.

Hur som helst så var massören väldigt duktig, och hon började med att låta mig beskriva mina problem, och tala om vad jag ville ha ut av massagen.

Efteråt konstaterade hon att "det finns en del att jobba med, om man säger så..."
Hon konstaterade också att jag har ganska mycket infalmmationer i ryggen, precis som jag själv har misstänkt. Detta innebär att hon inte kan ta i så mycket, och gå så på djupet, utan det måste få ta sin tid.

Nu hade hon ingen ny tid förrän om tre veckor, men då ska jag dit både på måndagen och på fredagen, och sedan trodde hon att det skulle räcka att träffas med ett par veckors mellanrum, så skulle hon nog få ordning på min rygg till slut, men det kommer att ta minst ett halvår.


http://www.atimeoutmassage.com/massage.jpg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: