Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Lägesrapport

Kategori: Bokcirkel

Försöker att göra ett "lagom" långt uppehåll i Beautiful creatures-serien; jag vill ju inte att den ska ta slut för fort, och måste ju ge mina stackars bokcirkelskompisar en chans att hänga med, de är ju inte sjukskrivna så att de kan läsa på 50%! ;)

Kan inte komma ihåg att jag tidigare har läst Jussi Adler Olsens böcker om Carl Mörck och hans avdelning Q för så kallade Cold Cases, så när jag fick en av dem i den pocketcirkel jag är medlem i via Facebook så blev det en ny och mycket trevlig bekantskap. Håller som bäst på att lyssna på den första boken via Storytel.

Jag och Zlatan håller annars på att läsa en annan bok jag fått just via pocketcirkeln. Ni har ju varit bra på att gissa förut, så här får ni en riktig utmaning; vilken bok är det egentligen vi läser nu (recension kommer inom kort)??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: