Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Den dag som flytt...

Kategori: Det dagliga livet

Har fortsatt helgens sorterande och utrensande, jag är hård och skoningslös så mycket får gå till Gengåvan eller kastas, beroende på vilket skick det är i.

Jag har sorterat och ordnat mina ljus från Party Lite, och insåg att jag hade väldigt många påbörjade kartonger av samma dofter; oerhört platskrävande - Det är mycket bättre att lägga alla ljus av samma doft i samma kartong ju! Detta innebar att jag kunde ha ljusen där jag faktiskt har tänkt ha dem, och inte längre behöver utnyttja alla möjliga lådor och skåp där plats finns - Bra va?!

När alla ljus var sorterade hade jag fått blodad tand, så då gick jag vidare på det tunga artilleriet; klädgarderoben... Jag har bara hunnit med en enda hylla ännu, men redan fått ihop en hel papperskasse till Gengåvan! Behöver jag säga att hyllan ser väldigt luftig, ordnad och fin ut?
Vidare sortering fortsätter imorgon, jag vill att alla mina hyllor ska vara så fina :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: