Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Party Lite sommarnyheter

Kategori: Party Lite

Förutom att Party Lite befinner sig på Road Trip så har sommarkatalogen kommit ut relativt nyligen, och med den en massa härliga, somriga nyheter.

Många tänker att de inte kan ha "ljusparty" på sommaren, men en av de saker jag tycker är extra rolig med Party Lite är just att de alltmer utvecklas mot ett brett inredningsföretag. Utvecklingen går från ett rent "ljusföretag", och mot helhetslösningar och inredning i alla dess former samt hudvårdprodukter.

Fjäril och Trollslända votivljushållare
Inte bara  inredning heller, förresten; så här års har de många härliga produkter som kan piffa upp trädgården eller balkongen lite grand.

 

Strandinspiration mini-lykta och Centerpiece
Härliga ljuslyktor att hänga i trädgården eller ställa på bordet på uteplatsen/balkongen.

 

Aromaterapi Doftolja & japansk rökelse
De satsar också mycket på aromaterapi i alla dess olika former.

De har också en serie med helt fantastiska kroppsvårdsprodukter, som utvecklas och utökas alltmer:

Lavendeldröm gästtvålar
Ett vackert och väldoftade presentset med lavendeldoftande tvålar.

Otroliga Händer presentset
Ett handvårdsset.

Detta är bara ett litet urval av Party Lite:s alla produkter. Som ni ser så är det en aning missvisande att tala om "ljusparty"... 

För dig som är intresserad av att boka en visning så har jag nu ett extra fint erbjudande: Jag har sex stycken presentkort till de sex första som bokar in sig som värdinna/värd för en kvlificerad visning i maj eller juni 2011. Du får då en extra present, fylld med sommar, sol och saftiga frukter!
Paketet innehåller ett miniatyrglasljus och ett paket teljus i dofterna Saftig Apelsin, Lime Twist och Bärkompott.
Du får alltså totalt tre miniatyrglasljus och tre paket teljus!

Är du intresserad av detta fina erbjudande så lämna en kommentar här nedan eller maila mig, så hör jag av mig så att vi kan boka en tid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: