Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Saker att se fram emot i November...

Kategori: Det dagliga livet

Helgen var trevlig; det är alltid lika roligt att träffa vännerna i Köping!
Det var första gången jag var i Tonis och Pias nya hus, och det var väldigt mysigt. Jag vill ha ett hus!
Vår guddotter, lilla Alexina, hade växt jättemycket, och hon är så väldigt trygg och väluppfostrad; Toni och Pia har verkligen lyckats med uppfostran av henne!

Idag hämtade jag ut biljetten till konserten med Lars Winnerbäck 9/11.
Kom på att jag har väldigt mycket på gång i November; först konserten 8/11, sedan har vi klassträff från nian 10/11, och den 11/11 är det ju Fars dag, så då ska jag hälsa på min käre far.
Sedan fyller mamma 50 år 15/11, och har stort kalas 17/11.
Helgen därpå bär det sedan iväg till Lübeck, en resa som ordnas via jobbet.
Fullt upp med en massa roliga saker, med andra ord!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: