Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Statistik 2013

Kategori: Läsrapport

2013 års statistik är uppdaterad och kompletterad med november och decembers läsning.
Jag konstaterar att jag har haft ett riktigt bra läsår; jag har läst mycket och bra, och lyckats med att ha en hyfsad spridning på min läsning.

2013 har också varit året då jag upptäckte ljudboken, som ett utmärkt komplement till den vanliga pappersboken; numera har jag oftast en ljudbok i öronen när jag är ute och promenerar, handlar eller arbetar i trädgården!

Hur har ditt läsår 2013 varit?


Omläsningar:  3
Böcker på engelska:  4
Hyllvärmare: 1
Tegelstenar (>500 sidor):  9

Biografier:   11
Självhjälpsböcker:
Dokumentärt:  8
Faktaböcker:  4

Deckare:   53
Spänningsromaner:   9
Thriller:  10
Skräck:  4

Fantasy:  21
Young Adult/Unga vuxna: 28
Romaner:  22
Chicklit:  3

På läsplattan:  15
Ljudböcker:  55
Totalt: 131

Kommentarer


Kommentera inlägget här: