Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Att läsa 2014 (1)

Kategori: Allt och inget

Jag fortsätter att beta av och fylla på min Att läsa-lista.
Under 2013 lyckades jag beta av nio böcker, och hoppas på ett bättre resultat 2014.

Amanda Hellbergs böcker om Maja Grå: Styggelsen, Döden på en blek häst, Tistelblomman och Snögloben.

the Mortal instruments av Cassandra Clare: City of bones, City of Ashes, City of glass, City of fallen angels, City of lost souls och City of heavenly fire.
Sagan om is och eld - GRR Martin
Leva, älska, brinna, dö -
Sofie Trinh Johansson


Mannen i glasflaskan
 - Annelie Gustafsson 
Vi är inte sådana som i slutet får varandra - Katarina Sandberg
Att falla vackert - Belle Eve Nilsson Det svåra fallet K- Lennart Ökvist
Som Zlatan fast bättre - Niclas Christoffer.
Dagar utan hunger - Delphine de Vigan.
Jag är ju så jävla easy going - Jenny Jägerfeldt.
Hon var ingen Florence Nightingale - Åsa Moberg  
I kroppen min - Kristian Gidlund
Soft apocalypse - Will MacIntosh
Två soldater - Roslund&Hellström
Mörka platser  - Jillian Flynn

Morantologi - Caitlin Moran

Bröderna Karamazow, Idioten samt Brott och straff - Fjodor Dostojevskij.
Doktor Glas - Hjalmar Söderberg.


Kommentarer

  • [Anna] säger:

    Iår ska det betas av massor med hyllvärmare är det tänkt och alla olästa rec.ex som blivit halvlästa.

    Svar: Samma här, men här är det mest en massa klassiker som värmer hyllorna..:)
    Bokälskaren

    2014-01-02 | 22:06:35
    Bloggadress: http://bokraden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: