Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Utlottning!

Kategori: Tävling

Boksmurfen lottar ut Stad av aska av Cassandra Clare. Eftersom hela the mortal instruments-serien står på min Att läsa-lista så är jag givetvis med i tävlingen, och håller tummarna för högvinst!



Om du också vill delta så gör du bara så här:
  • Gilla Boksmurfen på Facebook.
  • Skriv om utlottningen på din blogg alternativt i din statusrad på Facebook (glöm inte att länka till den här sidan).
  • Maila namn och adress till Boksmurfens mail.

Tävlingen pågår tills fredagen 15/11, och vinnarna meddelas på söndagen 17/11.

Kommentarer

  • christina loveur säger:

    Klart jag är med i utlottningen! :)

    Gillar på FB med namn Christina Loveur, och har länkat tävlingen på min FB : https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/316739525130913
    Ska slänga iväg ett mail nu!
    Kram

    Svar: Bra det! :)
    Bokälskaren

    2013-11-12 | 14:31:43

Kommentera inlägget här: