Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Att läsa 2013 (11)

Kategori:

Amanda Hellbergs böcker om Maja Grå: Styggelsen, Döden på en blek häst, Tistelblomman och Snögloben.
Udda verklighet och Särskild - Nene Ormes

the Mortal instruments av Cassandra Clare: City of bones, City of Ashes, City of glass, City of fallen angels, City of lost souls och City of heavenly fire.
Sagan om is och eld - GRR Martin
Mannen i glasflaskan - Annelie Gustafsson
Every day
- David Levithan

Gräspojken - Christer Lundberg 
Vi är inte sådana som i slutet får varandra - Katarina Sandberg
Att falla vackert - Belle Eve Nilsson
Jag vet inte vart psykoser kommer ifrån- Pebbles Karlsson Ambrose
Det svåra fallet K - Lennart Ökvist
Som Zlatan fast bättre - Niclas Christoffer.
Dagar utan hunger - Delphine de Vigan.
Jag är ju så jävla easy going - Jenny Jägerfeldt.

Livet efter dig - Jojo Mojes.
Schamanens sång - Martin Lehman
Hon var ingen Florence Nightingale
- Åsa Moberg 
En blomma i Afrikas öken - Waris Dirie
Jag är den som skall komma - Johanna Nilsson
I kroppen min - Kristian Gidlund
Soft apocalypse - Will MacIntosh
Två soldater - Roslund&Hellström
Mörka platser  - Jillian Flynn
Svara om du hör mig - Ninni Schulman.

Morantologi - Caitlin Moran

Kommentarer

  • Elina säger:

    En sån här lista får jag också ta att göra, till 2014! Men fy, det fick verkligen mig att inse hur lite av 2013 som faktiskt är kvar!


    Jag kan rekommendera the mortal instruments serien (har läst de fyra första) och Every day!

    Svar: Den är faktiskt väldigt bra; det finns så himla mycket böcker som verkar bra, men det är lätt att glömma...
    Bokälskaren

    2013-11-01 | 13:13:33
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: