Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport December 2012

Kategori: Läsrapport

Jenny S - Denise Rudberg
Bara ett liv  - 
Sara Blaedel
De bortglömda - Sara Bladel
Avig Maria - Mia Skäringer.
Hus vid världens ände - Åke Edwardsson.
Magikerna - Lev Grossman
Fjällgraven - Rosenfeldt & Hjort


Statistik:


Antal omläsningar:
Antal böcker på engelska:
Antal hyllvärmare:
Antal tegelstenar (>500 sidor):

Antal biografier:
Antal självhjälpsböcker:
Dokumentärt: 1
Faktaböcker:

Antal deckare: 4
Antal spänningsromaner:
Antal skräckböcker:
Antal fantasyböcker: 1
Antal romaner:
Antal chicklit: 1

Antal ljudböcker:  4
Sammanlagt antal: 7

December månad har blivit en riktig deckarmånad, men parallellt har jag läst en massa barnpsykologi och vetenskapsmetodik, så det har känts skönt att koppla av med något lättläst emellanåt :) 



Jag fortsätter att ständigt ha en ljudbok i öronen när jag kör bil, handlar, på väg till jobbet... Ja, vid alla möjliga tänkbara tillfällen faktiskt, och det kan ibland få mig att verka lite osocial, men det är det värt! :)



År 2013 kommer att bli ett år då jag utnyttjar läsplattan väldigt mycket mer än jag gjort hittills. Jag har laddat med en massa bra böcker, så nu är det bara att köra igång! - Hur tror du att dina läsvanor kommer att förändras 2013?

Bokälskaren önskar alla sina bloggvänner och läsare ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: