Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Saker min flickvän och jag grälar om

Kategori: Humor

Författare: Mil Millington.
ISBN: 91-32-32931-8.

Pel och hans hustru Ursula är varandras raka motsatser, och har sannerligen ett äktenskap som det slår gnistor om. När Pel blir befordrad på sitt arbete råkar han ut för de mest underliga och osannolika händelser, och Ursula är inte precis den stöttande hustrun som står på hans sida i alla lägen...

När det väl gäller så vet de dock båda att de älskar varandra över allt annat, och att de kompletterar varandra på ett fantastiskt sätt!

Saker min flickvän och jag grälar om (inbunden)

Saker min flickvän och jag grälar om är en knasig och väldigt rolig bok; inte alls så dyster och negativ som titeln antyder. Mil Millington har också en rolig hemsida på samma tema, där han skoningslöst berättar om olika saker som han och hans flickvän har grälat om, såsom hur en bör dela en kiwi, vilket som är det rätta sättet att äta en Kit-Kat och tandkrämsprickarna på badrumsspegeln...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: