Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport september 2012

Kategori: Läsrapport

Paganinikontraktet - Lars Keppler
Jag ska egentligen inte jobba här - Sara Beisher
1Q84 - del tre - Haruki Murakami
Vattenänglar - Mons Kallentoft
 
 
Statistik:

Antal omläsningar: 1
Antal böcker på engelska: 
Antal hyllvärmare:
Antal tegelstenar (>500 sidor): 1

Antal biografier: 
Antal deckare: 1
Antal fantasyböcker:
Antal romaner: 2
Antal SF-böcker:
Antal självhjälpsböcker:
Antal spänningsromaner: 2
Antal skräckböcker:

Antal vetenskapliga rapporter:
Antal ljudböcker: 2

Sammanlagt antal: 4
 
Inget särskilt imponerande resultat, men jag har jobbat mycket, pluggat mycket och haft känningar av mina sjukdomar (läs mer om detta i min andra blogg), och därför har jag varken haft tid eller ork över att läsa skönlitterärt (som är det som ger mig kraft och glädje)..:/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: