Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport april 2012

Kategori: Läsrapport

Jag är Zlatan Ibrahimovic - Zlatan Ibrahiovic och David Lagerkrantz.
Den motvillige monarken - Thomas Sjöberg, Deanne Rauscher och Tove Meyer (Hyllvärmare).
Kafka på stranden - Hakuri Murakama.
Borta bäst - Sara Kadefors.
En sannolik historia - Karin Alvtegen.
Is och vatten, vatten och is - Majgull Axelsson (Hyllvärmare).
Att vårdas vaken i respirator

Statistik:
Antal omläsningar: 0
Antal böcker på engelska:
Antal hyllvärmare: 2

Antal biografier: 2
Antal deckare:
Antal fantasyböcker: 1
Antal romaner: 3
Antal SF-böcker:
Antal självhjälpsböcker:
Antal spänningsromaner:
Antal skräckböcker:

Antal vetenskapliga rapporter: 1

Antal e-böcker:
Antal ljudböcker: 1
Sammanlagt antal: 7

En ovanlig månad, så tillvida att jag inte läst en enda deckare. Däremot har jag läst hela två biografier, och dessutom har jag gjort slag i saken och läst ut två hyllvärmare. Inte så vanligt att jag överhuvud taget har hyllvärmare, men dessa har hängt med ett tag... De hör också till det fåtal böcker jag kommer att kunna göra mig av med, utan att tänka särskilt mycket på saken- Det får bli pocketcirkeln eller Gengåvan!