Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

You've been booked!

Kategori: Allt och inget

Ett perfekt upplägg för oss boktokiga har Booked, där du får recensionsexemplar av böcker som ännu inte kommit ut (eller böcker som kommit ut, men som förlagen vill göra lite extra reklam för), under förutsättning att du på något vis ger ditt omdöme om boken- Det behöver inte vara via en blogg, utan kan även vara via exempelvis Facebook, Twitter eller andra sociala medier. Bra initiativ tycker jag, även om jag ännu inte varit snabb nog att kunna få någon bok!



Kommentarer

  • Tess säger:

    Åh tack för tipset! Har anmält mig dit nu :)



    Ang. text snittet nu är det mycket lättare att läsa!

    2012-01-25 | 19:21:02
  • Maritha säger:

    Härligt! Håller tummarna för att vi båda får en bok snart :)

    Vad bra- Det är ju liksom det som är meningen (att det ska gå att läsa vad jag skriver..)..;)

    2012-01-25 | 23:35:16
    Bloggadress: http://maritha.blogg.se/bokalskaren

Kommentera inlägget här: