Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Läsrapport juli 2012

Kategori: Läsrapport

Taxi - Alexandra Pascalidou.
I valet och kvalet - Jane Green.
Harry Potter and the goblet of fire - J.K. Rowling.
En dåre fri - Beate Grimsrud.
Felicia försvann - Felicia Fäldt.
Harry Potter and the order of the phoenix - J.K. Rowling.
Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf.
 
Statistik:
Antal omläsningar:
Antal böcker på engelska: 2
Antal hyllvärmare: 
Antal tegelstenar (>500 sidor): 2

Antal biografier: 2
Antal deckare:
Antal fantasyböcker: 2
Antal romaner: 2
Antal SF-böcker:
Antal självhjälpsböcker:
Antal spänningsromaner: 
Antal skräckböcker:
Antal vetenskapliga rapporter:
 
Antal ljudböcker: 3
Sammanlagt antal: 7
 
Mitt bokslukarhumör håller i sig; läser mycket och när jag går ut så har jag en ljudbok i öronen.
Harry Potter-tegelstenarna på 800-1000 sidor har dragit ner antalet böcker jag hunnit med, men de är ju även på engelska, och jag känner nu att jag läser lika obehindrat på engelska som på svenska. Nästa utmaning får bli de franska och italienska böcker och noveller jag har på min läsplatta..:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: