Bokälskaren

Du ser mig oftast djupt försjunken i en bok...

Utlottning av Glashuset!

Kategori: Tävling

Jag vet att mitt vampyrtema egentligen är över, och jag har gått över till monster av alla de slag (när jag tänker efter så borde Zombies ha en självskriven plats här, men de lyser med sin frånvaro, än så länge...), men när Johnny, alias Swedish Zombie lottar ut tre ex av Rachel Caines Glashuset, första delen av en blivande serie, så måste jag ju bara hålla tummarna för att jag ska vinna!!!

När jag sedan upptäckte att även Zirathi lottar ut ett ex av boken, så håller jag tummarna extra hårt :)





Är DU också sugen på att läsa en vampyrbok?
Det är hur enkelt som helst att vara med i utlottningen:

Maila bara info(@)swedishzombie.com och märk mailet "Glashuset" så får du en lott. Om du dessutom skickar med en länk till ett inlägg om tävlingen på din blogg, facebook eller twitter, så har du TVÅ lotter!

DRAGNING SÖNDAG 4 DECEMBER 2011.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: