Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kvällspromenad

Kategori: Projekt livsstil

Uppfriskande kvällspromenad!  👍 😄❄❄ Nu ska jag på allvar sätta igång med mina dagliga promenader igen; de är välgörande för både kropp och själ! Ikväll gick det inte särskilt fort, men jag gick ut trots den bitande väderleken,  och jag tog mig runt min runda utan att halka omkull - något som jag är livrädd för efter min operation!  Rundan avslutades med att skotta gången upp till huset och ner till källaren, får se hur stor nytta jag har av det imorgon! Det blev i alla fall lite bonusmotion!

Ett med naturen, med en bra ljudbok i öronen! 👍 



Tillägg: Det blev en promenad till innan kvällen var slut! 👍 😄 Nu kööör vi, mot nya mål!!!


Vilka är DINA mål för 2016?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: