Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Överansträngning och Fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Dagen har varit väldigt lugn. Känner att gårdagens övningar blev lite för mycket i nuläget, så det var bara att lyssna på kroppen och vila i soffan framför Greys Anatomy. 

Ikväll var det dags för Fitcamp,  vilket jag hade sett framemot eftersom jag missade det igår. När jag väl kom dit kände jag dock hur jag blev helt kallsvettig och yr, så det fick bli till att lyssna på kroppen igen, och inte delta i träningspasset ikväll, utan lägga all energi på att peppa de grymma deltagarna till att utmana sig själva lite extra. 

Imorgon hoppas jag kunna komma ut på en promenad i det underbara vårvädret! Nu är det dessutom nya tag med kost och vikt som gäller; har släppt efter alldeles för mycket sedan operationen!!!

Vi närmar oss sommar och strandsäsongen med stormsteg, och snart startar vi upp Fitcamp 7 här i Falköping. Passa på och häng med på en fantastiskt rolig och effektiv träningsform!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: