Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kvällspromenad

Kategori: Projekt livsstil

Kroppen kändes bättre idag, så det blev en uppfriskande och härlig kvällspromenad i fantastiskt men något kyligt vårväder!

Just nu läääängtar jag efter att bli bra FORT,  så att jag kan komma igång med träningen ordentligt igen! Får ta nya och hårda tag med kosten så länge, känner att det tyvärr är alltför lätt att tappa greppet om det mesta när jag inte kan röra mig som vanligt.. 😞

Ny ljudbok i öronen!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sån stor inspiration du är!! Riktigt duktigt utav dig att gå ner så mycket!:) vilka kroniska sjukdomar har du förresten?

    Svar: Hjärtligt tack, vad roligt att höra! 😄 Jag har Fibromyalgi, ME/CFS och migrän (som jag tidigare hade precis hela tiden i 6-7 års tid). Har även haft vä-sidiga förlamningar med misstänkt blödning i hjärnhinnorna.
    Maritha

    2015-03-24 | 10:09:27

Kommentera inlägget här: