Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Arbetsträning och vila

Kategori: Kroppen

I måndags började jag att arbeta lite grand, bara 25% initialt på Försäkringskassans inrådan, eftersom jag är så nyopererad och egentligen sjukskriven fortfarande. Det är på en annan vårdcentral än jag varit på innan, men det verkar toppen. Bra kollegor, stabil arbetsgrupp och bra chefer, så jag håller tummarna för att få möjligheten att fortsätta att arbeta där! Hur har det gått då? Jo, jag tycker att det har gått bra! Jag får lite känningar i vänster ben, av den nerviga de kom åt under operationen, men det ska bli (och blir) bättre och bättre. Än så länge sitter jag endast i telefonrådgivningen, men det känns skönt att ha kommit igång lite grand igen! 😄👍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: