Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

50 shades of Grey

Kategori: Film

I eftermiddag/kväll tog jag färdtjänsten till gamla hemstaden för fika och bio med bästa Jennie!





Hjärtligt tack till KappAhl för biljetterna! 🙏😄😘

Vad jag tyckte om filmen?
Jag tyckte att den var bra, förutom att exakt samma sexscen upprepades ca fem gånger! Det framkom tydligt hur maktbalansen ser ut; att Anastasia inte är det viljelösa offer kritikerna vill framställa henne som. Det bevisar vad jag hela tiden har misstänkt ; att de största kritikerna i det avseendet inte har varken läst böckerna eller sett filmen!

Hjärtligt tack till Jennie för att jag fick prata av mig lite, och få perspektiv på energitjuvarna!

Tack och godnatt, over and out!

Kommentarer

  • jennie säger:

    Tack så mkt för att jag fick följa med. Det var jätteroligt 😃

    Svar: Håller med! Vi får ta och planera för nästa gång! 😊
    Maritha

    2015-03-06 | 23:40:23

Kommentera inlägget här: