Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Heltidsarbete, byte av datasystem och lunchpromenad

Kategori: Projekt livsstil

Från och med igår började jag att arbeta heltid igen, efter min sjukskrivning och operation.  Det känns riktigt skönt att kunna arbeta och tjäna pengar, och inte längre behöva ha en massa kontakt med Försäkringskassan (även om jag har haft turen att bara ha bra handläggare)! 

Från och med idag byter vi datasystem på jobbet, men uppgifterna i det gamla systemet konverteras inte över, vilket innebär att vi hela tiden måste jobba i dubbla datasystem, och det är en aning tröttsamt!

Dagens lunchpromenad var regnig och ganska kort, men välbehövlig!


Nu när jag arbetar heltid så ska jag lyda fysioterapeutens råd och lägga mig och vila en stund på lunchrasten. Förhoppningsvis innebär det att jag utan större problem redan ska klara att arbeta heltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: