Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Härliga sommarkväll!

Kategori: Det dagliga livet

Efter att ha tillbringat dagen inomhus, på jobbet, så var det extra skönt att tillbringa kvällen utomhus.  Jag planterade en tomatplanta som jag fått av en kollega och rensade lite i de andra landen. Jordgubbsplantorna verkar ge god skörd i år, och ikväll kunde jag faktiskt smaka på årets första egenodlade jordgubbe!  👍🍓

Därefter passade jag på att klippa gräset, men efter 45 minuter och halva gräsmattan så dog gräsklipparen och ville inte starta om - Det såg jag som ett tecken på att det fick vara bra för idag!


Medan jag klippte gräset så vågade sig Teal'c ut, för första gången sedan har var på rymmen förra sommaren (jag fångade in honom i september). 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: