Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Stillsam kväll

Kategori: Diet

Ryggkirurgiska kliniken i Strängnäs,  i all sin prakt! 

När jag var här på mottagningsbesöket för nästan 1,5 år sedan kände jag mig som den vänstra figuren. Idag känner jag mig som den mellersta, och efter operationen hoppas jag att få känna mig som den högra! 

Låååånga korridorer... Det är bara jag och en dam till som bor på det här våningsplanet, och all personal befinner sig även de på våningen under. Eftersom vi inte ska opereras förrän på måndag så behöver vi ju inte lika mycket tillsyn som övriga patienter, som redan är opererade.



Sängläge...

Hittade vägen till sjukgymnastiken - här ska jag tillbringa några stunder i helgen! 

Klart att en måste ta med sig Herbalife -produkter när en ska vara inlagd på sjukhus - Då är det ju extra viktigt med en god näringsbalans!

Det får bli tidigt sänggående ikväll; sov ju nästan ingenting föregående natt och slumrade bara till och från under resan hit. Det blir en shake och en kopp kaffe till kvällsfika, sedan lite TV och lite mer läsning innan tandborsten och bädden väntar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: