Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Mys, bus och Fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Jag och lilla hjärtat hade tänkt att åka till öppna förskolan idag, men det blev en dag fylld med mys och bus istället.

När det var dags för faster att åka och träna på Fitcamp Falköping fick lillan åka till farmor och farfar tills föräldrarna kom hem från sin danskryssning. 

Jag brukar tjata på deltagarna om att de ska utmana sig själva och göra liiiite mer för varje gång. Idag slog varenda en av dem alla sina gamla rekord med hästlängder! Det är när alla kämpar och utmanar sin comfortzon med ett stort leende på läpparna som det är extra roligt att ha förmånen att få vara coach till dessa grymma krigare!!!

Att dessutom nästan varje pass få en massa positiv feedback får både mig och mina coachkollegor att växa flera meter (på längden)!!! 😄🙏💪💪😘


Att deltagarna dessutom kommer fram och berättar att de mår så mycket bättre och blivit mycket piggare efter två veckor med Herbalifes fantastiska produkter kan jag bara gratulera dem till; jag vet ju att produkterna fungerar oerhört bra för mig och många andra jag känner, jag kan bara göra vad jag kan för att ge ännu fler chansen att bli sitt allra bästa jag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: